reklama

Ceny benzínu idú hore - výborná správa

Len tak krátko som sa zamyslela minule, keď som prechádzala okolo čerpacích staníc u nás v meste. Ani si nepamätám, kedy naposeldy som sa tým cenám tak potešila. Samozrejme, až po dlhšom čase uvažovania. Blíži sa nám totiž leto a to je čas, kedy je potrebné začať vážne uvažovať o zlepšení figúry do plavok.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Len tak krátko som sa zamyslela minule, keď som prechádzala okolo čerpacích staníc u nás v meste. Ani si nepamätám, kedy naposeldy som sa tým cenám tak potešila. Samozrejme, až po dlhšom čase uvažovania. Blíži sa nám totiž leto a to je čas, kedy je potrebné začať vážne uvažovať o zlepšení figúry do plavok. Už dávno som do Googlu pravidelne zadávala slovné spojenia Ako schudnúť a vždy mi vybehli odkazy tipu - tabletky na chudnutie, kapustová polievka, nejaké Burnery a podobne. Nikde ale medzi výsledkami nebola ani len zmienka o tom, že - odparkujte auto a chodievajte peśo, alebo na bycikli, alebo sa prepravte z bodu A do bodu B behom. Tie online lekárne samozrejme zarábajú celkom slušné prachy za predaj produktov, ale ... veď sa baby konečne zamyslime a začnime využívať skvelé možnosti, ktoré nám naša ekonomika ponúka. Nesťažujme sa všetci na rast cien cien benzínu, ale využime to ! Do práce, do śkoly, na nákup ? Pešo ! A už potom nebudeme potrebovať rady ako schudnúť.

Andrea Soukupová

Andrea Soukupová

Bloger 
  • Počet článkov:  33
  •  | 
  • Páči sa:  0x

študentkarada čítammám rada hudbu, knihy, filmy a čaj.všetko vo veľkom. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu