reklama

Podceňované autoalarmy

Kedysi boli v móde, no dnes ich ľudia pokladajú za gýč a dávajú prednosť iným formám zabezpečenia svojich štvorkolesových miláčikov. Ja mám skúsenosť, ktorá ma usvedčila, že výber autoalarmu netreba podceňovať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Mnohokrát ľudia zatracajú autoalarmy, kôli ich nespoľahlivosti. Možno to poznáte aj vy, keď sa susedovi o polnoci pred panelákom zrazu rozhúka alarm. Po tom ako sa zobudia všetci obyvatelia bytovky a vyjdú na svoje balkóny, presvedčia sa, čo sa deje a idú rozhorčene spať. Poznáte to, ľudská zvedavosť nepozná hranice. A práve toto je základ fungovania autoalarmu. Keby neboli ľudia zvedaví, autoalarmy by stratili svoju účinnosť. Z počiatku som kúpu autoalarmu a jeho montáž v servise , po pár bleskových úvahách mi napadlo, že to môže byť aj naše auto. Vybehnem na balkón penziónu , to už boli mnohí spoluubytovaní v oknách, a zrazu som uzrela dvoch výrastkov ako bežia o zlom krky od auta smerom kam si preč.. Vtedy som si uvedomila, že kúpa zabezpečenia vozidla, nikdy nie sú vyhodené peniaze. Vždy je to lacnejšie, než nové auto.

Andrea Soukupová

Andrea Soukupová

Bloger 
  • Počet článkov:  33
  •  | 
  • Páči sa:  0x

študentkarada čítammám rada hudbu, knihy, filmy a čaj.všetko vo veľkom. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu