reklama

Dovolenka Chorvátsko alebo Slovensko

Asi najčastejšia otázka akú si kladú rodiny , prípadne mladí ľudia v mesiacoch jún, júl, august.Či absolvovať dlhú cestu a celý čas sa čvachtať len v mori alebo zamieriť za poznaním a krásou Slovenských miest.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ja osobne dávam prednosť druhej voľbe. Nikdy ma nebavilo byť na jednom mieste a robiť to isté dookola. Ano priznávam, že každý z nás je iný. Každý túži po niečom inom. Pre mňa bol vždy pocit krásy zo Slovenskej prírody na nezaplatenie. Sadla som teda za net a začala vyberať dovolenku v Tatrách. Nebolo to ťažké, stačilo pár super stránok a dovolenka v Tatranskej Štrbe bola vybratá. Išli sme sa aj s manželom pozrieť prvý deň na Štrbské pleso autom. Fešák v reflexnej veste pýtal 7€ parkovné. Na naše ďalšie prekvapenia, tu Slovenská drahota nekončila. Pol litra kofoly 2,20€ a podobné šoky. Zrejme tie naše Slovenské Tatry nie sú určené pre Slovákov. Vtedy som si uvedomila, že dovolenka u nás má svoje čaro, no o tom či je lacnejšie more, alebo Tatry by sa už veľmi dalo polemizovať..

Andrea Soukupová

Andrea Soukupová

Bloger 
  • Počet článkov:  33
  •  | 
  • Páči sa:  0x

študentkarada čítammám rada hudbu, knihy, filmy a čaj.všetko vo veľkom. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu